Tentan

närmar sig. Men jag orkar faktiskt inte med att ha ångest över den redan. Det känns som att jag, trots att jag läst stora delar av böckerna, inte har så bra koll. Jag kan en massa detaljer och är skitbra på namn och årtal, men när det kommer till övergripande frågor där man ska kunna allt i ett sammanhang blir det jobbigt.
Det är vår och jag vill bara vara utomhus. Satt ute och pluggade på gården i bara klänning tidigare idag. I morgon ska jag sätta mig på skolbibblan och repetera rosa boken, finns inte en chans att jag hinner läsa alltihop igen.

Jag tänker verkligen göra mitt yttersta för att inte gå under av det här. Det har aldrig gått dåligt på ngn skoluppgift och om det skulle göra det nu är väl inte det hela världen, är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback