Senare

Dagen går och jag har hunnit med en hel del:
-Middag med Liz och Julie inkl. handling och lagning
-Vininköp
-Rosévin, kaffe och kaka på maten (är det helg så är det)
Men framförallt:
En del skrivande och tänkande kring mitt alldeles nystartade skrivprojekt, där jag än så länge befinner mig i en fas av glädje och inspiration inför det. Spännande att se hur länge det varar...

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa i en gammal favoritbok som kom i ett pakert igår, Det osynliga barnet av Tove Jansson. Samt en ny favoritbok, Ingen hör hemma här mer än du av Miranda July.

Känner mig väldigt glad och positiv såhär två glas rosévin senare. Erik kom just hem och frågade vad det var för saft, så såg han paketet och frågade varför jag sitter och super...

Nu:
-Läsa
-Diska
-Göra mig färdig för festen
-Umgås med Erik (Viktigt. Inte glömma!)

Kommentarer
Postat av: lisa

tack för trevlig middag och trevligt sällskap! kramar.

2008-08-03 @ 15:43:37
Postat av: Anonym

Mm... skrivprojekt...

2008-08-03 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback